atspanga.blogg.se

2013-06-13
14:40:00

Svar på Fannys kommentar
jaa bloggaa, hoppas inte jag är sån kränkande människa nu men måste bara påpeka att (övre inlägget) du har väll inte ens kört järnmärket? eller inte ens, jag får ju inte ens göra tvåan på kovo xD menar bara att man måste väll göra det innan man får börja "riktig" programridning? eller, missat nåt O.o undrar bara^^ OCH SVARA PÅ KOMMENTARER PÅ DERAS BLOGGAR OM DU SKA BLOGGA, FÖR MAN SER ALDRIG SVARET OM DU BARA SVARAR HÄR! STTÖÖÖRR MIG PÅ BLOGGARE SOM INTE INSER DET ;p
 
SV: Hejsan Fanny! Jo det stämmer bra, har startat märke 2 en gång med 57, någonting procent, var dock väldigt nöjd med lillhästen! Jag tänkte att jag kanske skulle få prova på att rida LC:1 programmet på lektion :) Så svårt är det inte, bara jag lyckas hålla lillen på plats :)

Kommentar:
#1: fanny

nä programmet är ju inte svårt, men vi får ju inte rida det ändå :/

2013-06-13 @ 17:17:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: