atspanga.blogg.se

2013-06-14
11:37:00

Snabbt om privatlektionen

Som en del vet red jag privatlektion för Annie idag! Det gick så sjukt underbart bra! Fick rida på Glenn, min andra stjärna! Det var ett tag sedan nu! Åh vilken fin häst han är! Och älskar Annies sätt att förklara! Hon får en motiverad och väcker en kämparglöd inom en! Vi gjorde inget speciellt, en skänkelvikning i trav sen galopp och travarbete. Men vi fick börja med mycket start och stanna eftersom Glenn är lite seg ibland. Men det redde ut sig riktig bra och jag är riktigt stolt över både mig (!) och hästen! <3


Kommentar:
#1: Johanna

Du var verkligen super duktig! Jag tycker att Glenn är lite knepig, just för att det tar tid att hitta knapparna! Det gjorde du mer och mer under passet och bara på den korta timmen gjorde ni framsteg:) jag är grymt impad och som jag sa, så kommer din attittyd i sig själv ta dig långt! Kram!

2013-06-14 @ 19:54:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: