atspanga.blogg.se

2013-06-13
12:49:41

En förgylld morgon

Vaknade runt 9 imorse men lyckades somna om, sommarlov idag ju! Känns underbart! När jag sedan vaknade runt 11 gick jag ner och kollade på ologiska barnprogram ( vilket jag gör fortfarande) rätt underbart men ändå rätt skrämmande hur lätt roade dagens barn är. Sen runt 12 fick jag ett sms av min lilla prins som gjorde mig riktigt glad eftersom min dag börjat dåligt! Åh va jag älskar honom <3 men jag har inte bara varit "lat" idag! Hunnit tagit tag i mitt rum och rensat upp bland min kläder! Lite kvar dock. Men behöver nya kläder, så det är lika bra att rensa ut det jag inte kan ha också, och det som är förbannat fult... Aja jag är glad i alla fall! Ett roligare inlägg kommer väl sen... Gissar jag. Kommer nog inte göra så mycket idag, men någon kan väl höra av sig om den vill hitta på något. Annars ska jag nog sova.. Typ :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: